Sephora випустила ролик про безумовне прийняття себе

Sephora у своєї нової рекламної кампанії The Unlimited Power of Beauty показує, як змінюється краса з плином часу — з дитинства і до старості. У центрі сюжету — історія спілкування дівчатка, дівчата і жінки зі своєю зовнішністю.

Бажаючи підкреслити свою прихильність розмаїття та інклюзивності, Sephora позиціонує себе як бренд для тих, хто помічає свою красу і хоче виділити свої найяскравіші риси.

Як і в житті, головна героїня не приходить відразу до цього. Вона проходить різні етапи прийняття себе і своєї зовнішності, зафарбовуючи веснянки в одному віці і пишаючись ними — в іншому. Історія відносин з самою собою показана дуже емоційно, бренд демонструє особистісний ріст дівчини на кожному життєвому етапі.