5 подій, які перевернули індустрію краси з ніг на голову. Будьте в тренді!

Ефект Fenty

Fenty beauty — бренд Ріанни, яка не раз висловлювалася про проблеми дівчат в підборі підходящого під відтінок шкіри тону. Найбільше страждали дівчата з дуже світлою або з дуже темною шкірою. Вони ніколи не були цільовою аудиторією для відомих брендів. Все змінилося завдяки Ріанні. Тепер будь-яка дівчина зможе підібрати необхідний їй тон серед 50 варіантів, які пропонує Fenty beauty.
Хештег
З’явилися б’юті-блогери. Індустрія краси стала більш популярна. Тепер про новинки якісної косметики дівчата дізнаються не тільки за рахунок виставок, але чують про них в першу чергу від блогерів, чиєї думки довіряють. Набагато більшу кількість представниць прекрасної статі тепер не просто наносить макіяж, як «бабуся заповіла», а користується прийомами, які можуть підкреслити саме їх індивідуальну красу. З такими вельми приємними наслідками б’юті-індустрія вийшла в Мережу і знайшла своїх адептів.
Відмова від токсичностіВ моду увійшли не тільки природний макіяж і ніжні образи, але і максимально натуральна косметика. Не останню роль тут зіграло рух по захисту навколишнього середовища. Ринок і прибутку зміщуються на користь косметики, не містить штучних інгредієнтів. А останнім часом висуваються досить жорсткі вимоги не тільки до самої косметики, але і її упаковці.
Широкі брови

Першопрохідцем і законодавцем моди на широкі брови стала відома модель Кара Делевінь. У якийсь момент широкі брови навіть стали її візитною карткою. До цього довгі десятиліття зразком, на який дорівнювала кожна дівчина, були акуратні тоненькі брівки. Тепер все інакше. Широкі брови виглядають брутально і сміливо, і у Кари з’явилося безліч послідовників. Завдяки цим віянням, з’явилося багато нової косметики, призначеної для догляду за бровами.
Косметика від знаменитостей

В б’юті-індустрію успішно увірвалися бренди від Джессіки Альби, Кайлі Дженнер, Леді Гаги і, звичайно ж, Ріанни. Принадність у тому, що зірки не намагаються просувати нові бренди лише за рахунок свого гучного імені. Вони намагаються відрізняться від загального різноманіття. Так, у Джесіки — косметика без токсинів; Кайлі зробила акцент на якісну косметику для губ і мала при цьому величезний успіх; продукція Леді Гаги не тестується на тваринах, а Ріанна подарувала можливість дівчатам з будь-якою шкірою підібрати ідеальний тон.І це тільки початок. Подивимося, що нам принесе нове десятиліття.