Волосся, тату і блискітки: Dove закликав жінок не соромитися піднімати руки вгору

Бренд Dove запустив рекламну кампанію ArmsUp, що руйнує звичні уявлення про ідеальні жіночі пахви. Проект реалізований спільно з агентством Ogilvy UK.

У ролику знялися жінки, у яких пахви покриті густою рослинністю, з в’ялою шкірою і розтяжками. Вони набивають татуювання в цьому місці, хтось фарбує там волосся, а хтось просто не соромиться того, які вони є.

Компанія замовила дослідження, результати якого показали, що 88% жінок вважають за необхідне мати «ідеальні» пахви і бездоганно гладкі. Однак, не досягнувши бажаного результату, відчувають невпевненість у собі. Dove вважає, що не буває ідеальних пахв» і що будь-які пахви — привід пишатися собою.

Бренд продовжує підтримувати природну красу жінок. Раніше Dove запустив глобальну кампанію #ПокажітьНас, в якій взяли участь блогери, відомі своєю яскравою, життєвою позицією у сфері гендерної рівності та різноманітності.