Що таке іміджева пластика

Чи помічали ви, що в соцмережах багато дівчат схожі один на одного як дві краплі води? Тонкий ніс, пухкі губи, виразні очі. Багато говорять — все від природи, фахівці ж переконані — іміджева пластика!

Іміджеві пластичні операції — сукупність операцій, які проводяться з метою зробити риси більш привабливими і такими, що запам’ятовуються. В якості прикладу фахівці наводять Анджеліну Джолі, яка змінила в собі деякі частини обличчя. Пластичні хірурги стверджують, що у зірки була ринопластика, ментопластика і корекція скул. Таким чином вона зробила свою зовнішність унікальною і стала справжньою іконою жіночності, сексуальності і краси. До речі, майже 20% пацієнтів, які вирішуються на операцію, хочуть бути схожими на своїх кумирів, а 60% з-за модних тенденцій.Іміджева пластика, як окрема течія в пластичній хірургії з’явилася нещодавно. Кількість операцій часто необмежена і залежить від побажань пацієнта. Часто хірурги обмежуються корекцією носа, збільшенням губ і зміною лінії скул і підборіддя. В деяких випадках з лікарями працюють косметологи. За статистикою, таку пластику роблять у віці від 25 до 40 років. Фахівці пояснюють це тим, що після 40 пацієнти сприймають свою зовнішність такою, яка є і хочуть позбутися від вікових змін, а не змінити вигляд в цілому.

До іміджевої пластики можна віднести і операції на тілі. Тому, найчастіше комплекс втручань може зайняти від півроку до декількох років, включаючи при цьому і відновний період після кожного етапу.