Американка спустила 70 тисяч доларів, щоб перетворити своє житло в будиночок Барбі

Дівчина, яка називає себе самою гарячою фанаткою Барбі, спустила аж 70 тисяч доларів на своє захоплення. І нічого, що їй 34 роки. У Азуси Сакамото з Лос-Анджелеса 145 ляльок, 40 пар взуття і 60 сумочок. Вона витрачає тисячі доларів на речі з логотипом Барбі, у тому числі меблі та аксесуари.

Азуса працює майстром по манікюру і переїхала в США з Японії. Вона закохалася в цих ляльок, коли купила свою першу сумочку для сніданків з логотипом Barbie в 15 років.

За останні 20 років любов Азуси до Барбі тільки зростала, і тепер все, що в неї є, — марки Barbie. Сама дівчина нещодавно перефарбувала волосся в рожевий колір і взяла псевдонім Азуса Барбі. Вона стверджує, що не намагається бути схожою на ляльку, їй просто подобається сам бренд.

«Я сама велика шанувальниця Барбі. Всі думають, що я зійшла з розуму, але мені все одно. Все, що у мене є, повинно бути Barbie, і я це обожнюю. Я витратила не менше 70 тисяч доларів на колекцію ляльок, меблів, декору, одягу і подорожей», — говорить вона.

«Як тільки я отримаю таку зарплату, я придбаю в інтернеті ще більше. Весь мій будинок повний речей Barbie, включаючи постільну білизну, килими, настінні прикраси, а якщо що-то іншої марки, я сама це перероблю наклейками і аксесуарами».

«Моя колекція ляльок Барбі стоїть за склом у вітальні на увазі, і я підтримую її в хорошому стані. Кожен день я вдягаюся у одяг Barbie. Весь мій гардероб сповнений пасуючих один одному туфель, сумок і накладних нігтів. У мене також є посуд, прилади і побутова техніка Barbie, прикраси, креми і навіть нижня білизна Barbie».

«Нещодавно я побувала на Зборах колекціонерів Barbie, і це було чудово, це як втілена мрія. Всі просили показати фотографії, і мені сказали, що я виглядаю як Барбі, але я не намагаюся бути на неї схожою, мені просто подобається бренд».

Будучи підлітком, Азуса захопилася американською культурою і тенденціями і познайомилася зі світом Барбі. Відвідавши США в студентські роки, вона ще більше полюбила цю іграшку. Описуючи свій перший ланчбокс з Барбі, вона розповідає: «Він був рожевий, і на ньому була фотографія Барбі 80-х. Я була в повному захваті. Він повинен був стати моїм, я не могла піти з магазина без нього, тому витратила всі свої кишенькові гроші, щоб купити цей ланчбокс. З тих пір я збожеволіла на всьому рожевому і на Барбі. Але я купую тільки ліцензійні товари Барбі, і відтінок рожевого обов’язково повинен бути той самий».

На щастя, Азусин Кен — 31-річний доктор з Лос-Анджелеса — з великим розумінням відноситься до захоплення своєї подруги. Азуса каже: «Іграшки Барбі часто асоціюються з дітьми, але я намагаюся підтримувати більш дорослий стиль».

Найдорожча Барбі, яку купила Азуса, — Намі Амуро Барбі, яка виглядає як популярна японська поп-співачка. Вона коштувала понад 1100 доларів. Дівчина вважає, що Барбі вчить дівчаток, що вони можуть бути ким завгодно і веселитися, як їм подобається. За її словами, це не просто лялька, а стиль одягу, поведінки і життя.