Покупців вразили жіночі тіла без фотошопу в рекламі нижньої білизни

Іспанський бренд нижньої білизни Oysho опублікував рекламні фотографії з неотретушированными тілами моделей і вразив покупців. Кампанія з’явилася в Instagram-акаунті марки в понеділок, 22 липня.

У зйомці взяли участь три жінки в нюдовом мереживній білизні. Одна з них чорношкіра модель з пишними формами, друга — з вадами шкіри на стегнах, а третя — вагітна. Передплатники Oysho зраділи, що фотографи не стали редагувати знімки, і компанія продемонструвала природну красу моделей.

«Натуральна краса. Це чудово», — висловилася одна з них. «Справжні жінки! На фотографіях немає фотошопа, і саме це робить їх такими красивими», — висловилася інша комментаторша. «Вітаю! Реальні жінки з реальними тілами! Спасибі вам, що показали, що кожна з нас гідна сексуального білизни, і що звичайні жінки можуть стати моделями брендів», — дякувала третя.

У червні британський бренд Ivory Rose, який спеціалізується на нижньому білизна для клієнток з пишними формами, теж випустив бодипозитивную кампанію з метою показати «справжню» жіноче тіло. У фотосесії взяли участь жінки з різними типами фігур і шкірними вадами. На кожній з них був комплект мереживного білизни з асортименту Ivory Rose. Жодна фотографія не була отретушировала перед публікацією: на тілах моделей видно розтяжки і целюліт.