Російська компанія ввела премії за короткі спідниці

Компанія-виробник алюмінієвих профілів «ТАТПРОФ» з Набережних Човнів ввела премії для жінок за носіння коротких спідниць. Про акцію «Марафон жіночності» компанія повідомила у «ВКонтакте».

Працівницям запропонували одягтися на роботу в спідниці або сукні, зібрати волосся і зробити «скромний макіяж». За участь у «марафоні», який розпочався 27 травня і буде проходити до 30 червня, жінкам пообіцяли грошову винагороду у розмірі ста рублів в день. Для участі співробітницям потрібно надіслати свої фотографії адміністрації.

Як розповіла фахівець відділу корпоративної культури та внутрішніх комунікацій «ТАТПРОФ» Анастасія Кирилова радіостанції «Говорить Москва», мета заходу — «скрасити» роботу в колективі, який на 70 відсотків складається з чоловіків. Вона зазначила, що багато працівниці надягають на роботу штани на автоматі.

«Ми сподіваємося, що наша акція підвищить поінформованість наших дам, дозволивши їм відчути свою жіночність і чарівність»,

— сказала Кирилова.

Представниця компанії підкреслила, що зараз теплу пору року, і «марафон» припав до речі і виявився «всім по душі».