
Експерт по боротьбі з зайвою вагою розкритикував знаменитостей-амбассадоров компаній, що займаються розробкою програм схуднення, зокрема, телеведучу Саманту Армитадж, за те, що після вони спочатку худнуть в рамках угоди з брендами, а потім швидко повертаються до своїх шкідливих звичок.
Причиною такої заяви лікаря, за повідомленням британської онлайн-газети Daily Mail, став пост австралійської телеведучої Саманти Армитадж на її сторінці в Instagram, в якому вона анонсувала, що стала новим послом компанії Weight Watchers, також відомої соціальної мережі як WW, яка спеціалізується на схудненні і здоровому спобличчу життя.
Нік Фуллер критично поставився до слів телеведучої про те, що «це проста і весела програма, в якій не треба себе ні в чому сильно обмежувати», і заклик приєднатися до неї в цьому приємному подорожі до здоров’я. Лікар заявив, що ця подорож дуже часто буває досить коротким, і засумнівався, що Саманті вдасться утримати вагу після недавнього схуднення на 10 кілограмів в рамках угоди, при укладенні якої, до речі, вона отримала півмільйона доларів.