Чоловіки з нестандартними тілами знялися в білизна в ім’я чоловічої краси

Представники різних рас з нестандартними тілами знялися в нижній білизні в бодипозитивной кампанії сайту Manual, присвяченому чоловічому здоров’ю. Про це повідомляє Daily Mail.

Мета акції — зруйнувати стереотип про ідеальному чоловічому тілі, який досі нав’язує реклама. «Якщо ви подивитеся на чоловіків у рекламі, то подумаєте, що у всіх є шість кубиків, густа щетина і вічний загар. Це абсолютна брехня і не є показником мужності», — розповів про проект співзасновник Manual Джордж Поллис.

Серед взяли участь у кампанії — перший британець, який став плюс-сайз моделлю в своїй країні. «Мені говорили, що всі чоловіки повинні виглядати певним чином, у них повинна бути рельєфна груди і кам’яний прес. Все це шкодило моїй психіці. Всі мої товариші були стрункішими мене, і всі були в хорошій формі. Я був самим великим хлопцем у класі, я відчував себе пригніченим і думав: невже я повинен так виглядати? — зізнався 26-річний Уиттекер. — Але немає такого терміна, як ідеальне тіло. Його просто не існує, всі тіла по-своєму унікальні».

У кампанії також знялися чоловік, який серйозно постраждав в автокатастрофі, трансгендер, чоловік з вітиліго (порушення пігментації шкіри) та інші активісти.

У березні 2018 року огрядні чоловіки-моделі зняли пародію на рекламну кампанію бренду Calvin Klein, щоб кинути виклик суспільним стереотипам про красу чоловічого тіла. Акцію організував популярна в Instagram plus-size модель Дарнел Грам і його колеги.