Знаємо в обличчя: Марія Гінзбург і Расида Лакоба — про новий проект The Face-Only

Хочете почати відвідувати косметолога, але не можете знайти час? Чи боїтеся лікарів в халатах і уколів? Відкиньте страхи: новий проект The Face-Only створювали саме для вас — тих, хто хоче доглядати за шкірою і економити свій час. Pop-up формат не передбачає травмуючих процедур або «уколів краси» — лише максимально ефективні догляди за шкірою обличчя. А зручне меню-конструктор полегшує вибір потрібної процедури — хоча зізнаємося, вибрати між Nirvana Face, Red Carpet і Just Svet не так вже й просто (вже дуже ваблять ці назви).

BeautyHack поспілкувався з основательницами нової б’юті-точки, яка офіційно відкриє свої двері вже 5 квітня, — співзасновником мережі салонів епіляції Wax&Go Марією Гінзбург та засновником і креативним директором бренду Rasario Расидой Лакоба.

BeautyHack: Як народилася концепція The Face-Only?

Расида: У всіх дівчат ідеї народжуються в процесі обговорення — це наш випадок.

Марія: насправді, ми обговорювали, як складно знайти час на відвідування косметолога. На це фізично немає часу: робота, діти. Треба записатися, доїхати, а перед цим ще й знайти того самого косметолога — підняти всіх подружок на вуха.

Расида: А потім він ще й скаже: «Найближче вікно лише через півроку».

Марія: Так! Це все незручно. За цим же принципом ми і будували Wax&Go — хотіли, щоб все було доступно і швидко. Ну, і зросла любов до ін’єкцій насторожує. Ми хотіли б сказати молодим дівчатам, що можна просто ефективно за собою доглядати, без «уколів краси».

BH: тобто, ви проти ін’єкцій?

Р: Звичайно, ні!

М: Ми і не проти, і не за: просто хочемо, щоб і про звільнення не забували.

BH: Всі процедури займають максимум 50 хвилин, але результат помітний відразу, — за рахунок чого це досягається?

Р: Ми дуже довго цим працювали, вісім місяців тільки прописували протоколи. Найняли дуже грамотного головного косметолога, всі процедури тестували на собі. Деколи виходили не того кольору, який був потрібен, але ці відходи ми виключили, не переживайте! (сміється)

М: В кожній процедурі використовуються масажні техніки — як раз головний косметолог Юлія всіх навчала.

BH: Як розібратися в меню і зрозуміти, що саме потрібно шкірі?

М: У нас меню-конструктор. Це означає, що ви можете щось прибрати або додати, змінити маску, замінити її на Dermadrop і так далі. У меню чітко прописано, скільки це займе часу і скільки буде коштувати — все чесно. Не буде такого, що ви прийдете на процедуру, а в кінці вам висунутий величезну суму.

Р: Як це зазвичай буває: ви забігаєте до нас, кажете — «у мене є 15 хвилин, а потім біжу на побачення» — і ми вже знаємо, що вам потрібно. Косметолог визначить стан шкіри і підбере потрібну процедуру.

BH: А чи є в меню процедури, які підійдуть усім без винятку?

М: Напевно, сама «ходова» — це On the Run. Косметолог працює з м’язовим каркасом, вирівнює контури особи з допомогою масажної техніки. Сюди ж включена і міостимуляція — в результаті, м’язи обличчя зміцнюються, а набряки відразу проходять.

Р: Ще є Red Carpet — ідеальна перед заходами, святами. Вона включає в себе нанесення двох масок IS CLINICAL і швидко відновлює колір обличчя, забезпечує ефект ліфтінга. Але важливо, звичайно, розуміти, який вам потрібен. Для кожного знайдеться своя ідеальна процедура в меню.

М: Не тільки для кожної, але і для кожного! До нас можуть приходити і чоловіки — для них розробили окреме меню. У нас навіть інтерв’ю без гендерних забобонів — все чітко і по справі.

BH: А ви вже можете виділити свої улюблені процедури в The Face-Only?

М: Я, якщо чесно, обожнюю глибокий масаж. Тому кажу: «Робіть що завгодно, тільки додайте масаж». Люблю процедуру After Party — рекомендую її всім робити після вечірки або якщо ви просто схильні до набряків. Вона чудово працює.

Р: А мені дуже подобається Dermadrop — апаратна процедура, аналог біоревіталізації, тільки не потрібно робити жодних ін’єкції. Апарат насичує клітини киснем, і клієнт за півгодини отримує сяючу шкіру.

BH: Окреме захоплення викликає ваш сироватковий бар! Кожен клієнт отримає з собою спеціально приготовлену для нього сироватку?

Р: Так, ми взагалі любимо створювати щось нове. Такого салону в Росії ще не було, і звичайно, ми хотіли працювати з коштами, в яких впевнені на всі сто. І щоб клієнти могли взяти їх додому і продовжити ефект від процедури.

М: Тим більше, знайти ідеальний засіб так само складно, як знайти ідеального косметолога. Тому всі сироватки ми розробили разом з хіміками в Сколково — вони підходять різним типам шкіри з різними проблемами.

Р: А незабаром до сироваткам будуть йти гаджети — ролери. Тобто, можна буде купити сироватку і ролер і робити масаж вдома.

BH: Поки в меню тільки процедури для обличчя — чи є в планах додавання відходів для тіла?

Р: Хто знає? Не будемо розкривати всі секрети, але ідей у нас дуже багато. Величезна індустрія, нам дуже цікаво в ній бути, щось дізнаватися і передавати ці знання нашим клієнтам.

М: Приходьте до нас частіше і все дізнаєтеся!

Інтерв’ю та текст: Анастасія Сперанська