Instagram став найбільш зручним майданчиком для просування чоловічої косметики

Засновники бренду чоловічої косметики Stryx розповіли, що Instagram відіграє величезну роль в їх бізнесі. Соцмережа допомагає формуванню нового сегмента ринку, який швидко набирає популярність у Європі й Америці.

У статті на Mashable наводяться результати опитування компанії Equator серед чоловіків і жінок у віці від 18 до 35 років на тему використання косметики. Учасникам поставили питання: чи користувалися вони коли-небудь косметикою або маскуючим засобом? 19% чоловіків зізналися, що користувалися, а 20% — що думали про це.

Опитування показало, що аудиторія у чоловічих брендів косметики є, і вона може збільшитися, якщо тенденція не зміниться. Виробники грамотно розробляють маркетингові стратегії та дизайн продуктів. Наприклад, Strix випускає консилери (маскуючі засоби для обличчя) і тонуючі зволожуючі засоби для чоловіків в упаковках, які швидше нагадують портативні зарядки або ручку.

Виробники чоловічої косметики впевнені, що поступово стигма навколо таких продуктів буде знята. Вже зараз компанія Stryx доставляє свою косметику по всьому світу: починаючи від штаб-квартири Apple, і закінчуючи Уолл-стріт.